fotograferingen

hej alla läsare, antalet läsare har VERKLIGEN ökat.
riktigt roligt tycker jag och jag hoppas att ni vill fortsätta följa mig!
idag blev jag fotograferad för vecko revyn, det gick jättebra och jag hoppas bilderna blir bra :)
Sminkösen Jessica var såå duktig! skulle vilja att hon kom hem till mig varje morgon och hälpte mig, hur underbart skulle inte det vara?
Var riktigt roligt att träffa Bianca idag också eftersom det var så länge sen vi sågs. 
kanske lägger in lite bildet imorgon från fotograferingen, men nu måste jag  verkligen ta en dusch. 
sen ska jag lägga mig i sängen och äta lite fil! sen ska jag försöka somna lagom tid. pratade med lucas i telefon innan jag somnade igår :) så mysigt att prata lite med någon innan man ska sova tycker jag...
eller bara lyssna på en lugn och fin låt. underbart.

kram på er! hoppas ni haft en bra dag 


Bild som jag tog lite snabbt! förmhoppningsvis blir bilderna i tidningen bättre!
körde på en casual stil, hade Jeans och min mysiga klassiska tröja från Odd Molly.


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: sannaa

Hej :) såg ditt inlägg på din mammas blogg om Josefin och jag tycker det var jättebra skrivet! Tyckte det vore kul att läsa din blogg & hittade den här. Gillar den med! =) keep up the good work!

Jag heter: julia

hej:)

-du är så fin :)

2009-03-30 @ 22:29:52
URL: http://julliii.devote.se
Jag heter: julia

hej:)

-du är så fin :)

2009-03-30 @ 22:30:10
URL: http://julliii.devote.se
Jag heter: Xandra

men herregud va vacker du va/är!

2009-04-14 @ 10:46:22

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback