Felicias helg!

Okej, nu vänner... nu ska jag försöka att kortfattat sammanfatta min helg :)
I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt, Yasmin var här och sov över och vi kollade på filmen Candy med Heat Ledger, det är så hemskt att se filmer med honom nu, och Candy är FANTASTISK! har du inte sett den så ska du se den nu! :)

I lördags hade jag bestämt med Becca så jag handlade lite så vi skulle kunna äta middag här hos mig. Rodé kom förbi och sen även hans vän Nikitas. Trevligt med lite manligt sällskap och mer skulle det bli under kvällen må ni tro! haha Rodé hjälpte till med middagen och vi satt och snackade och lyssnade på musik.
Vid 22:20 började vi gå mot pendeln, killarna skulle röra sig hemmåt och jag och Becca bestämde oss för att åka till henne. När vi går av i centralen så tar det bara 5 minuter så får Becca syn på VÄRLDENS BÄSTA MARCUS!
Att Marcus är min favorit kille vet ju alla haha, han och några andra kompisar skulle gå till infinity och Marcus undrade ifall vi ville följa med, men vi var ju inte klädda för att gå ut, så vi gjorde Marcus sällskap till infinity, trevligt... jag och marcus fick chans att diskutera vårat giftermål lite också. Jag passade på medans han druckit några drinka och sa att vi måååste gifta oss. Han log glatt och sa "ja vi ska gifta oss det blir jättebra" UNDERBART haha.

Sen åkte vi till odenplan där vi träffade våran vän Alex :) vi stog och pratade med honom ett tag och vid 1 tog vi bussen från gullmarsplan till trollbäcken och tog oss en liten kort promenix till Becca. Väl hemma drack vi en kopp thé! sen somnade båda i Beccas säng.
Vi vaknade tidigt igår (söndag) och gosade med hennes lilla Arthur. Sen gjorde vi oss i ordning och var inne i stan vid 11 :) vi fikade och kollade i lite affärer.
Sen åkte vi hem till mig och jag bytte om lite, sen satte vi oss på pendeln vid 5, Becca åkte hem och jag åkte vidare mot Tullinge, hem till Lucas :)
hemma hos lucas åt vi fruktsallad med honung och turkisk yoghurt, såå gott och fräscht!
sen så kollade vi på filmen Marley & jag :) super mysigt.
så åkte jag väl hem vid 9 :)

ja, min helg var härlig. jag älskar att umgås och jag tycker om att ha massor att göra!
tänkte visa er lite saker jag sett som jag ääälskar! så håll utkik.
Nu får det ta och bli en dusch, och sen ska jag be min mamma att locka håret på mig hihi!

puss på er busfrön!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback