5/3-09

this so called friendship between us, is OVER!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

sugen på att höra lite sång i en blogg? :)

kolla in min, tyck till!

Jag heter: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

sugen på att höra lite sång i en blogg? :)

kolla in min, tyck till!

2009-03-06 @ 00:17:43
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Jag heter: B

Jag vet att det är mig du menar nu, och jag förstår inte varför du måste ladda upp massa bilder på en konversation mellan dig o a .. fortfarande känsligt. vet att du bara vill strö salt i såret för att du o jag inte träffats.

Önskar det kunde vara som förr

2009-03-07 @ 20:26:14

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback