with you is where i'd rather be



idag har jag varit hemma och tagit det lugnt mest. sen fick jag lite middagssällskap.
imorgon ska jag åka med min vän André till east street tror jag... om han inte drar sig ur! haha får se lite vad som händer.
godnatt på er! nu ska jag försöka sova... imorgon har jag och mamma bestämt att vi ska gå upp och göra mysig frukost och titta på Twilight! mysigt va? :) så som ni förstår är det dags för mig att försöka sova så jag orkar upp!
hoppas alla haft en underbar helg.
puss

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Veronica

hej! varifrån kan man beställa Liz Lisa kläder?



MVH

Veronica

Jag heter: julliiibullan

vilken bh-storlek har du? ?=

2009-06-30 @ 20:45:42
URL: http://julliii.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback