wishlist

nu är vi hemma och jag har kolla på mommas boys. var inne och kollade på finest news där jag hörde att det kommer komma en svensk version av mommas boys! haha det kommer bli roligt, jag vet inte om det kommer va kanske lika extremt som den amerikanska versionen.... men man kanske skulle ta och söka? haha

en sak som jag funderat ganska mycket på senaste tiden är vad jag ska ha för bil? jag fyller snart 18 och tar ju mitt körkort då. sååå, vad ska jag ha för bil? jag och mamma har diskuterat lite kring det hela och jag betalar mitt körkort själv och så får jag en bil, det var det senaste vi bestämde. jag vill inte att detta ska klinga fel, men om vi säger såhär då... jag vill ha en fin bil. en merca eller bmw skulle väl funka heeelt okej, men det är ju inte det man helst vill ha... haha nej jag skojar bara ;)
i alla fall, jag funderar mycket på vad jag ska ha för bil och jag väntar och längtar så mycket tills jag får mitt körkort och bil! jag tycker det är jätteroligt och köra. det kanske är dags att plugga lite mer teori? snart är det ju faktiskt dags.

till dig mamma, här är min önskelista! :)

BMW z4 roadster



Mercedes SLK roadster



Porsche 911



Maserati granturismo



Lamborghini gallardo spyder



Bentley continental gt



Bentley hunaudieres


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback