fira Sandra på fredag!

jag sitter fortfarande vaken... sitter ensam i mörkret ute i vardagsrummet. det är kolsvart. det är lite obehagligt nästan.
har rensat bort alla mina filer och dokument från min skoldator nu som måste lämnas in imorgon.
får se hur jag löser min data situation eftersom mamma i princip tagit över min privata vita sony vaio.
imorgon ska jag och Elinah in till stan efter skolan för att köpa studentpresent till Sandra! ser fram emot fredagen, då blir det flak med Sandra, Elinah och Jessie och efter det ska vi på Sandras mottagning. kommer bli så roligt!

nej, nu känner jag att jag kanske borde försöka sova lite.
massa pussar och kramar till er!
 

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Christina

Hej min lilla vän! Du skall försöka, att inte bry dig om vad sådana personer, som Katrin Z. säger. Det kommer tillbaka till dem själva, när de strör ut sådana elakheter.Din mamma verkar till att vara en jättehärlig tjej och full av glädje,och hon har så fina egenskaper verkar det som. Du skall vara stolt som har en sådan mamma, sedan kan andra säga vad de vill.Men ni verkar till att vara jättelyckliga i er familj, så fortsätt med det och strunta i Katrin för hon snackar ju skit om alla. Hon mår nog inte bra själv eftersom hon gör som hon gör. Må så gott o var rädda om varandra! Kramiz

2009-06-03 @ 17:57:19
Jag heter: Sanna R

Hej Felicia!

Åh så vacker du är.. helt otroligt! :)



Så tråkigt det är med människor som mår så dåligt att dom måste va elaka & trycka ner andra människor, eller va "roliga" på andras bekostnad! Anna är så folkkär, härlig kvinna med charm, vacker, hon glittrar hela hon, man blir glad av att bara se Anna på bild! :) Så klart de sticker i ögonen på svaga människor som Katrin, hon är ju elaka mot allt & alla, hoppas hon söker hjälp så hon kan må bättre & bli trygg i sig själv, för de är hon INTE när hon beter sig som hon gör!





Ha en skön sommar & hälsa fina Mamma Anna! :)

Kramar

2009-06-03 @ 21:29:56
Jag heter: EVELINA

love your hair :)


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback