i can't choose, im so confused

jag går fortfarande runt och väntar på att det ska bli sommar och det ska börja hända lite saker, vädret är ju inte precis något att hurra för. så kommer jag på att det är ju sommar!
snart är det midsommar och det betyder ju att då har halva sommaren gått...
jag är mitt i sommaren men jag är inte riktigt där jag vill vara. jag vill känna solen som bränner lite på ryggen när man sitter med massa kompisar och fikar eller gör något annat roligt. och jag vill känna vinden i mitt hår när jag åker båt. jag vill packa min väska och va lite orolig inför en flygresa och semester. och ja, jag vill ha låtar... låtar som gör att när man hör dom senare så påminner dom en om just sommaren och massa mysiga och roliga saker man har gjort. ni förstår väl vad jag menar?

det finns en till sak jag vill ha. men det sparar vi till en annan gång.
ta hand om er!


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback