I believe in myself, my love, my strength and all that I have to give!

jag är en nattmänniska, yes i am.
ligger i sängen och lyssnar på Just Once med James Ingram. Den låten har fastnat på mitt huvud, och sen är den ju otroligt fin. Första gången jag hörde den var när Magnus sjöng den. Han var lite nervös då men jag spelade in det på min mobil och jag har lyssnat några gånger på den, han sjunger så sjukt bra! och med otrolig känsla! det tråkiga är att det finns lite olika versionen på den men jag har inte riktigt lyckats hitta en som jag gillar lika mycket som min dåliga mobil inspelning där Magnus sjunger... haha!
Magnus, snälla... du kan väl spela in den åt mig? :)

har kollat lite gamla dokument och sånt, rensat lite... så har jag hittar massa gamla söta saker. ni vet när man tycker om någon och den personen säger saker till en som man inte vill glömma, utan man vill spara det så man kan titta på det flera gånger. sånna söta saker kollar jag på just nu :)
sååå mysigt, jag har kvar konversationer från när man precis höll på att lära känna varandra och man flirtade lite oskyldigt och allt var nytt, pirret i magen, spänningen med att lära känna någon ny. jag älskar det!
 och glädjen man känner när man är intresserad av någon och det faktiskt verkar ömsesidigt, första gången man träffas ensamma, första gången han kommer hem till en, första gången han träffar föräldrarna, första gången han kramar en, första gången han sover över. åh va mysigt... att vara nykär.
att känna så som jag känner lite just nu är däremot en annan sak, när det känns som om personen börjar glömma bort sånna saker, vad han har sagt och vad han gjort tillsammans med en. när det känns som om det tar slut innan det knappt hunnit börja. och att man känner att det hela tiden är fram och tillbaka och mixade signaler.

En sak vet jag i alla fall... och det är att jag tror på mig själv, jag tror på min kärlek, min styrka och allt jag har att ge.
Och jag kan göra vad jag vill om jag bestämmer mig för det! 
ta hand om er!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Jennifer

U GO GIRL :D U CAN DO ANYTHING AND EVERYTHNG IF U WANT :D MISS U <3 !

Jag heter: Linda

Rätt inställning. Jag tror också att du kan och klarar av allt du tar dig för. Lycka till..

2009-06-23 @ 16:26:04

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback