90210

hej på er! har varit med min lilla favorit, Philippa ett tag nu. Hon och hennes familj som vi bor grannar med både här i sverige OCH i spanien åker till spanien imorgon... jag är såå avundsjuk! så jag har varit med henne ett tag och sagt hej då.
just nu sitter jag och tittar på Dr.90210 haha det är väldigt roligt :) man får följa plastikkirurger i Beverly Hills, helt klart ett tips, roligt och lite intressant, tycker jag i alla fall.
skriver mer senare :)


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: sussi

Hejsan kikar in o önskar dig en fin dag..Du är lika söt som din mamma och det strålar om hennen nu tycker jag och det är så härligt att se ha en fn dag kram sussi


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback