2/6-09

Hej, ledsen att jag inte uppdaterat på ett tag. har varit mycket nu senaste dagarna och jag har inte haft så stor lust att blogga. men nu är jag tillbaka. jag sitter och väntar på mamma som har varit och köpt sushi. vi ska mysa och kolla på desperate housewives.

Det är många som mailat mig ang Katrin Myttomierska. passande namn.
jag blir chockad över hur folk som ska föreställa och kalla sig vuxna beter sig. förstår inte hur man kan ha ett sånt behov av att gång på gång klanka ner på andra. självklart tar jag min mamma i försvar, eftersom hon är min mamma. men det handlar om så mycket mer. Personangrepp är INTE okej, inte på något sätt. att ljuga är OACCEPTABELT.
man kan tycka och tänka vad man vill om folk. man kan inte tycka om och komma överrens med alla, det fick vi lära oss redan på dagis. men det är aldrig okej att gå på någon för hur man ser ut, vad man tycker om, vart man kommer ifrån osv. jag tycker ju att egentligen ska jag inte behöva sitta och skriva det här för SUNDA människor förstår att det inte är okej att göra på det här sättet.

nej jag är riktigt trött på skitsnack, elaka utlåtanden och kommentarer, falskhet och lögner.
dessutom kommer de flesta påhoppen ifrån folk som absolut inte klarar av att stå för det dom säger och gör när man träffas. utan då låter det väldigt annorlunda "trams anna! du vet att jag tycker om dig" "jag skojade ju bara lite".
nu får det räcka, det är dags att man börjar visa sina medmänniskor lite respekt!


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Elinah

Keep the good work up Felle! Du har jävligt rätt. Härkomst är INTE okej att personagreppa om eller något annat i dess like. Puss på dig min söta vän och en grym blogg haru!

2009-06-02 @ 21:23:13
Jag heter: Elinah

Keep the good work up Felle! Du har jävligt rätt. Härkomst är INTE okej att personagreppa om eller något annat i dess like. Puss på dig min söta vän och en grym blogg haru!

2009-06-02 @ 21:23:22
Jag heter: Yasmine

Jag håller verkligen med dig. är också så trött på människor som bara ska snacka skit och som inte kan stå för det sen..

fin blogg btw.. förta gången jag tittar in här.

kram Yasmine

Jag heter: Any

Jag håller verkligen med. Din mamma är vacker och alla är vackra i alla storlekar och jag fattar inte den hysterin runt det där. Nu vet inte jag exakt hur gammal du är, men det är bra att du står upp för henne. Katrin har det där som ett jobb bara, skulle jag tro. Kram /från en Any i cyperspace

2009-06-03 @ 03:09:08
URL: http://annieboner.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback