love game

hej allihopa, har inte skrivit de senaste dagarna eftersom jag vart borta över Midsommar.
det har varit mysigt och en rolig midsommar tillsammans med familjen och några vänner.
jag har tagit det ganska lugnt på sommarlovet än så länge, har behövt vila och komma ikapp med huvudet för jag har inte kännt mig helt klar och med i svängarna.
fick till exempel för mig den 18 juni att jag missat att gratta min vän André som egentligen fyller år 17 juli, vilket jag vet om! jag har perfekt koll på födelsedagar! jag har koll. eller ja, jag brukar ha det i alla fall men har kännt mig lite trött och förvirrad senaste tiden.
men midsommar var jättemysigt, lekte och busade med barn, åt god mat, lyssnade på bra musik och folk som sjöng.
och vi hade ju faktiskt tur med vädret om man bortser från att det regnade ca 10 minuter under lunchen och precis när alla gått in... så slutade det regna haha.
just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem och sen ska vi åka och fixa lite saker, köpa lite presenter till Antonio som fyller år på onsdag osv. sen kanske vi skulle på bio ikväll.

jo juste, jag har missat serien "mommas boys" som går på måndagar kl 20:00 på 3an. igår på dagen visades dom 4 avsnitten som varit. HELT OTROLIGT, haha. det va riktigt kul att titta på och kul att se att det inte riktigt var som jag trodde. att det skulle va 3 extrema morsgrisar som aldrig sa ifrån och skulle låta sina mammor styra allt. det va faktiskt roligt. och se mammornas frustration när som tar med tjejerna dom gillar minst på dejter. så det måste jag se ikväll! ikväll kommer Mrs B, Jojo's mamma spionera på hans dejt. och när hon ser jojo kyssa en tjej som hon inte gillar så skriker hon "i swear im gonna kill someone, im gonna strangle his balls!" haha och förhoppningsvis kommer dom få öppna fler mappar ur den stora lådan med massa information ur tjejernas förflutna!
missa inte mommas boys!


midsommar

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback