Sandra tar studenten idag!

Godmorgon
som ni vet så lämnade jag min skoldator i onsdags så jag har inte haft tillgång till någon dator! och därför har det inte blivit någon blogg. idag tar Sandra studenten! GRATTIS MIN ÄLSKLING!!!
jag ska ta och hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning för att möta Elinah kl 12 och sen ska vi fixa lite saker och sen åka till Sandras utspring och sedan blir det till att åka flak! efter det ska vi åka tillsammans till Sandras mottagning.
kommer bli supermysigt och roligt idag!
så som ni förstår så kommer jag inte blogga speciellt mycket idag och så får jag hoppas att jag kan skriva nått imorgon.
ta hand om er!


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback