mys med mamma <3

idag har jag varit och shoppat med mamma, en ny jeans kjol och 4 nya toppar uppdaterades garderoben med :)
idag åkte även Roberto och småbarnen till spanien. dom ska vara borta i 2 veckor. jag och mamma är hemma eftersom mamma har massor med jobb just nu och jag har också lite viktiga och spännande saker jag måste göra :)
så nu är det bara jag och mamma hemma! 
vi har varit och hyrt en film, revolutionary road heter den. med Leonardo Dicaprio och Kate Winslet, det kan ju bara va bra! eller hur? :) nu ska jag och mamma har påbörjat middagen och så köpte vi med oss dessert när vi var i stan :)
så jag och mamma ska ha supermysigt som ni förstår.
nu ska jag göra lite sallad till kycklingen, ta hand om er

kram

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: felicia östman

Hejsan.

Jätte fin design!

Jag undrar ifall du skulle vilja lägga till mig i bloglovin. Jag kan lägga till dig då också?

kram :)

Jag heter: sussi

Hejsan känns nog bra att få ha mamma lite för sig själv =)ha en fin kväll kram sussi

2009-06-26 @ 19:29:15
URL: http://superwoman.bloggspace.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback