baksmääääääällan

sitter hemma ensam just nu, snart kommer mamma hem.
idag har jag varit på bio med André, vi såg baksmällan... den var riktigt rolig. när vi skulle gå till salongen kom en man som jobbar på rigoletto och frågade oss om vi hade sett filmen Borat och vad vi tyckte om den. Sen gav han oss fribiljetter till nya filmer Brüno! så det va kul, tror den kommer va riktigt rolig. väldigt snällt av honom!
träffade även mammas vän Carolas bror Christian som jobbar på rigoletto, och han i princip bjöd mig på det vi köpte att äta och dricka. tack Christian, så snällt utav dig! filmen var riktigt rolig, i loved it!
jag och André gick på den tidiga bion så jag va hemma vid 9 och då kom Camilla och hennes pojkvän CH hit.
Vi satt och pratade länge och det va så mysigt, jag är jätteglad att dom kom hit och höll mig sällskap.
jag har precis pratat lite i telefonen och nu sitter jag och lyssnar på Liberian Girl med Michael Jackson.
wow, den är så fin.

"You know that you came and you changed my world. Just like in the movies, With two lovers in a scene.
And she says... Do you love me? And he says so endlessly... I love you!"


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback