-

Senast jag skrev så skulle jag på Britney. Hon var fantastisk! Det var riktigt kul att se henne...
Efter det inlägget har jag varit inne flera gånger varje dag och tänkt skriva men jag har bara inte orkat eller haft lust.
Lollo och Lena har bott hos oss i veckan, mysigt!
Det har varit en lugn vecka. I fredags var vi i sollentuna och träffade Jesper, Vi satt på ett berg och njöt av en grym utsikt och sen gick vi hem till Jesper ett tag. I lördags var vi och badade med Philippa och Niklas och sen kollade vi film på kvällen...
Igår åkte Lollo hem, det kändes väldigt konstigt att sova ensam i sängen inatt... Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Får se vad som händer och lite vad jag känner för. Det där vet man aldrig för som jag sagt förut så går humöret upp och ner hela tiden och man känner för olia saker...
nu ska jag i alla fall försöka äta något och klä på mig osv.
vi hörs.





här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback