Royal Gardens Finest

Hej på er!
har fått massor med frågor, ska självklart ta mig tid och svara på dom. tipsa om lite musik osv som några bett om :)

Lördagen va väldigt trevlig! tackar min hjälte, vakten Anders som tog hand om mig när vi va ute!
kvällen började med att Yasmin kom till mig efter jobbet och så åkte vi hem till Sophie som bor i sollentuna. vi hade jättemysigt och åt god mat! Vi var 8 stycken. Jag, Yasmin, Sophie, Pekis, Lisa, Davve, Johan och Nille.
När det va dags att dra så tog vi beslutet att ta taxi in till stan istället.
sen på natten när det va dags att åka hem så fick jag och Yasmin skjuss utav en vän, Nille följde även med och så sov vi hos mig.



Jag och Yasmin ♥



Puss baby!



Johan, Davve och Nille... aka Royal gardens finest :D



Pekis och Yasmin, babes!



Nille och söta Sophie :)

Nu krånglar det när jag ska lägga upp resten av bilderna. Men ni får se fler en annan gång. Och det är nog inte sista gången vi är ute tillsammans, det kommer mer, jag lovar!
puss

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Vännen

Vem är din vänn som skjussade dig, yasmin och nille?

2009-07-07 @ 09:40:00
Jag heter: c

gillar pekis min ; D

hah att hon alltid lycks se ut så på kort ;D


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback