I’m burning bridges, baby. This is over.

hej allihopa!
senaste dagarna har jag shoppat, shoppat och shoppat... idag var jag och shoppade lite till.
har köpt en galet läcker sko från bianco. the moment i saw it, i fell in love. and this love will last forever! så är det ju dock inte med en annan kärlek! från och med nu ska jag försöka hålla mig till min passion för musik, skor och kläder. that's it - at least it won't hurt me right?

imorgon, ja... då ska jag och Yasmin åka och grilla med några kompisar till henne. Ser fram emot det väldigt mycket och jag tror det kommer bli supertrevligt. efter det så ska vi alla ta oss in till stan och så ska vi till Royal. kommer bli riktigt roligt! om jag lyckas ta någon bra bild så får ni självklart se dom!

nu ska jag gå och damma bort jobbiga saker från mina axlar och sen ska jag sova, imorgon ska jag va på topp. snygg, fräsch, glad och jag ska njuta!
ha det så bra sötnosar, så kanske vi ses!


såhär ser skorna ut som jag köpte idag! love them




och såhär ser jag ut nu, redo för sängen, redo för en ny dag. godnatt!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: ebba delin

Du är verkligen lik din mamma.

Super söt! Puss


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback