it hurts with every heartbeat

Sorry, I never told you, all I wanted to say. Now it's too late to hold you, Cause you've flown away, so far away. I took your presence for granted. But I always cared and I miss the love we shared. I know you're shining down on me from Heaven and I know eventually we'll be together... One sweet day.
Jag saknar dig Mormor och jag älskar dig SÅ mycket!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Magnus

Beklagar :-(

2009-07-09 @ 13:37:28
Jag heter: sussi

jag beklagar sorgen..Har även gjort det på min blogg idag..Hälsa henne från ig Sussi..Tänker på er och sänder många kramar sussi

Jag heter: Albin

Känner medkänsla med er som förlorat en mormor och mamma, har själv förlorat min mamma och minns hur chockerande och smärtsamt det var.

Jag tänker på er!

kram

2009-07-10 @ 00:21:32
Jag heter: Pia

usch jag beklagar sorgen, har träffat o pratat med Mariha o hon var en helt underbar människa..

hoppas o önskar att hon har det bra där hon är nu där hon vakar över oss andra.......................

Kramar om dig Maritha

2009-07-12 @ 02:21:04

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback