give me chanel

jag har suttit och läst Elin Klings blogg ända sen jag kom hem.
kul blogg med mycket bilder och mycket inspiration!
jag måste säga att jag är väldigt avundsjuk på Elin, för i sin väsksamling har ho nen väska som fattas i min...
en klassisk Chanel väska som jag en dag ska hänga brevid mina andra favoriter.


på bilden ser ni Elins underbara Chanel väska, exakt en sådan som jag vill ha!

jag hittade några klassiker i min egen garderob....


det här är kanske inte den mest klassiska gucci väskan, men jag tycker att den är riktigt mysig att bara slänga över axeln ibland, och jag ääälskar färgkombinationerna på väskan! och bamboo ringarna som man dock inte ser så tydligt på bilden.


burberry, klassiskt... jag älskar den här väskan, den är fin och passar till det mesta.



kankske inte min favorit då jag gillar den lite modernare speedy bagen, men det är absolut en klassisk och snygg modell som också går att kombinera med många outfits.


aaah, chanel... helt klart en utav mina favoriter som nu tyvärr är ganska sliten, även kallat väl använd.
fick tyvärr ingen toppen bild på den, men men det duger :)


och till sist... min dior gaucho väska! i just looove it. haha jag var så lycklig när jag gick ut ur dior butiken med min väska och matchande plånbok i påsen. samma känsla blir det garanterat när jag köpt min chanel! :)

nu har ni fått se lite väskor jag rotade fram här hemma :) kanske visar fler en annan gång
ciao

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback