baluuuuuuuba


Inspelningen gick superbra och jag är väldigt nöjd med min insats, hoppas att resultatet blir toppen! 
Jag åkte till Balubas kontor vid 19:15 och var framme vid 19:30. Vi var klara vid 22:00.
Det var ett jättegulligt team som var på plats!
Jag och mamma stog lite dumt till med parkeringen så vi satte på våra varningsblinkers. När vi kom ut i bilen och skulle låsa upp med centrallåset så gick det inte, enda dörren som gick att få upp var min passagerar dörr så när jag satte mig i bilen så märkte jag att det var batteriet som hade laddat ur!
vi stoppade en kille men varken han eller vi hade några kablar. så körde det förbi massa bilar och på andra sidan gatan kommer det en bil och mamma säger "guuuud va han är lik din pappa Felicia" ena killen i bilen lutar sig ut lite ur fönstret och kollar på oss och då säger jag "det ÄR min pappa!" hihi
så min pappa och hans kompis hade varit och fixat nån kaffemaskin? haha så dom kom och räddade oss. tur det.

nu sitter jag i sängen och tänkte kolla en film, jag har fått en skön massage och känner mig avslappnad men jag kommer inte kunna somna riktigt än...
hoppas ni har haft en toppendag, lill lördag som vissa kallar det.
sov gott så hörs vi, ciao

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback