21/1-09

Idag vaknade jag vid 11.
Jag kom alltså inte upp imorse, lite jobbigt faktiskt. Ska väl ta och ringa min läkare och kolla upp några saker.
Idag ska jag i alla fall bara ta ett långt varmt bad, dricka mycket varmt och ta hand om mig själv lite så jag åtminstonde får lite energi och känner mig lite fräsch, då blir det mycket lättare att ta sig upp ur sängen på morgonen, eller hur?

jag kollar just nu på Oprah, det handlar om fantastiska hundar.
just nu visar dom lilla chihuahuan boo boo som bara väger 480 gram! och så visar dom greyhound hunden som förlorade båda sina högerben i en olycka och bara har två vänsterben! ser lite läskigt ut... men den går precis som vanligt.
sen var det  en liten jack russel terrier tror jag, som hette maggie... som kunde räkna! frågade man vad 4+5 var så räknade hon till 9 med tassen.
lite roligt...

kolla den här valpen, så söt!
 


ciao

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Anonym

GUD VA SÖT!!!!

2009-01-21 @ 18:43:22

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback