baby, you can have whatever you like

hello lovers!
kom hem för ca 1 timme och 30 minuter sen.
imorse vaknade jag och Yasmin, eller ja... Yasmin vaknade och jag sov i 2 timmar. Stackaren ville inte väcka mig när jag sov. Även om det inte spelat någon roll ifall hon väckt mig för jag var minst lika trött när jag hoppade upp ur sängen för att "whatever you like" spelades när det ringde på min mobil. vet inte vad som hände men första tonen FLÖG jag upp ur kudden haha, till och med Yasmin kommenterade det när hon pratade med Pekis (tror jag) i telefonen.
och det var en någon som ifrågasatte varför jag hade whatever you like som ringsingnal för att den tydligen va så jääävla gammal, jo... det ska jag förklara. cause i simply love the song. Tycker den är lika skön varje gång jag hör den. så det så.
i alla fall, jag och Yasmin drog oss i min säng jävligt länge, vi gick nog bara upp när jag gjorde smoothies. Och så kollade vi på MTV Cribs. haha... världens maraton.
vid 4 hoppade jag in i duschen och klädde på mig osv. sen drog jag och Yasmin iväg.
Jag åkte och köpte medicin till en sjukis som låg hemma och hade ont i halsen. Och efter det åkte jag hemmåt, mötte en kompis på vägen.
När jag kom hem var jag ensam så jag passade på att  fräscha upp i mitt rum.
Satte på hög musik och njöt av ensamheten ett tag.

nu tänkte jag ta och be någon vän att gå ut med mig och promenera lite.
hoppas ni alla haft en trevlig dag och att kvällen blir bättre!
pussar!


this is what i looked like when i left home today, tryin' to be cute. haha

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

fin blogg :)

Jag heter: Simonberg

Söt bild på dej!

2009-01-21 @ 16:49:15
URL: http://markets.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback