sexiga korsetter

igår va jag i skolan, det va en helt okej skoldag. Efter skolan åkte jag in till stan och käkade lite med min kompis André :)
när jag kom hem åkte jag snabbt med mamma för att köpa lite småsaker, linnen och sånt.
jag sprang in snabbt på twilfit och hittade en korsett! en mycket kvinnlig korsett med vackra detaljer. jag var baa tvungen att ha den.

sen kom elinah hem till mig, vi åt middag och kollade på Let's Dance. sen lite senare fick jag och elinah besök. vi tog det bara lugnt... låg och kollade på youtube och snackade.
vi gick med dom till stationen vid halv 1 ungifär så sa vi hejdå. sen gick vi sakta hemmåt och gjorde varma mackan och la oss i sängen och kollade på made of honour.
vi låg och pratade om massa saker och saker som vi bara kan anförtro åt varandra hahahahah jag trodde att jag skulle dö (bara elinah som fattar det roliga).
älskar min storasyster! och det va jättemysigt att hon va här.

imorse vaknade vi och åt lite frulle, sen åkte vi till centrum bara, jag skulle köpt byxor men jag kom hem för ett tag sen med en korsett och en jättesöt topp i påsen istället haha!

nu väntar jag på att familjen ska komma, och så ska vi få enmiddagsgäst :) mysigt!
puss på er


korsetten från twilfit som jag köpte!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback