Morgonen

Gud va kul med ny design! Eftersom vi går mot ljusare tider så får även bloggen göra det.

Imorse åkte mamma vid 10. Jag gick upp ganska tidigt så jag skulle kunna vara lite med henne innan hon åkte till Tokyo. Jag har däremot inte varit i skolan idag, men på måndag kommer jag va tillbaka med nya krafter!
Som ni förhoppningsvis ser så har jag fixat lite med bloggen och designen och det känns roligt :) men jag är inte helt klar än, jag ska som sagt försöka avancera mig och göra lite roliga saker här, måste bara lära mig haha.

Nu tänkte jag ta och kolla på sista halvtimmen av Breakfast at tiffanys som jag inte såg igår för att jag somnade och sen ska jag ta en dusch. Ikväll ska jag nog bara vara hemma. Yasmin skulle komma över tror jag :)

vi hörs senare, puss och kram!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback