Liz Lisa

Min mamma är ju i Tokyo...
så jag började utforska japans designer för att se ifall jag hittade något jag gillade som min mamma kunde ta med sig hem till mig. Man får ju passa på!
Till och börja med så hittade jag ett märke som hette samantha vega celebrity som tillverkar jättesöta väskor! men jag hade lite svårt att hitta dom på nätet.
MEN, idag upptäckte jag Liz Lisa. det är ett märke som jag tycker har riktigt fina saker och jag har hittat så mycket som jag vill ha nu så... hjälp! dom har otroligt mycket saker som kommer va super fina nu till sommaren!
här får ni se några saker:

 


lite svårt att förstå när hela deras hemsida är på japanska hehe, men nu fick ni se lite... jag fastnade för Liz Lisa!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Almeida

åh, dom är ju så snygga i håret :D


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback