Karins Nagelhörna



Som jag lovade så tänkte jag visa lite naglar som dom gjort på Nagelhörnan, inklusive mina som jag gjorde idag.
Dom är jätteduktiga och använder sig utav en underbar gelé från light elegance.



mina naglar som jag gjorde idag.
och här kommer några andra bilder på naglar som dom har gjort!





Nu blev det väldigt mycket naglar, men det är väl kul med lite inspiration? :)
sen är det svårt att välja ut några favoriter när man verkligen tycker om alla. men nu har ni fått se lite hur dom gör, på nagelhörnan i alla fall.
om någon skulle vara intresserad av att fixa naglarna hos någon på Karins Nagelhörna så har ni deras hemsida här!

http://www.karinsnagelhorna.se/

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Anonym

gud va duktiga dom är!

vad kostar det att göra hos dom?

2009-01-22 @ 21:19:20
Jag heter: Felicia

Prislista mm. finns på deras hemsida att hitta! :)

kram

2009-01-22 @ 22:23:50

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback