hjälpsamma mamma

just nu sitter jag i skolan, det var återigen en ganska jobbig morgon. jag va jättetrött och hade knappt sovit så mamma fick komma in och väcka mig. hon gjorde frukost till mig, hjälpte mig med mitt hår som va HELT lockigt när jag vaknade och så hjälpte hon mig med min make-up för jag hade absolut ingen som helst inspiration till att sminka mig idag. 
idag fick det bli en väldigt simple klädsel. 
Jeans, t-shirt, och en bolero. På fötterna sitter mina uggs. jag är konstant kall om fötterna just nu. vem är inte det kanske man tänker då med tanke på hur kallt det har varit, men jag är vekligen kall som ett lik om fötterna, ursäkta min onödiga liknelse hehe... 

idag efter skolan ska jag åka hem och be mamma laga en god pasta till middag sen har hon och jag bokat en filmkväll ikväll :) ska bli riktigt mysigt. 
vi hörs sen, ciao

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback