dislike



Killar som är "hot n' cold"
japp.. jag är så extremt på killar som bara velar hela tiden! jag fattar inte att det ska vara så svårt att, när man uppenbarligen vet att en tjej är intresserad av en, att det då ska va så svårt att säga hur man själv känner istället ska man först ena sekunden va gullig och snäll och allt sånt där och sen när man visar för mycket känslor eller börjar bli allvar. då blir man rädd eller vadå? och då är man helt enkelt inte intresserad längre.
nej. bestäm er förfan, gäller er tjejer som håller på såhär också - PASS för up's and down's

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback