desperate teenager housewife

nu har jag och mammat skrivit upp en lååång lista på saker jag ska ha nu när jag ska baka.
idag ska jag göra en äppel och mandel krans som är en supergod kaka och så ska jag göra tortano bröd som är ett bröd som är fyllt med mozzarella, oliver och basilika.
sen imorgon är det fredag och då ska jag göra en New york blueberry cheesecake och göra lite småkakor till mina syskon, sen kommer jag fömodligen göra cupcakes som alla tyckte om så mycket sist jag gjorde dom.
jag tycker om att baka, det är mysigt :)


här är mina cupcakes jag gjorde förra veckan, riktigt goda! :) haha

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback