15/1-09



Jag bär ditt hjärta med mig. Jag bär det i mitt hjärta. Jag är aldrig utan det. Vart jag än går, går du min kära. Jag fruktar inte ödet... för du är mitt öde, min älskling. Jag behöver inte se världen, för vackra du... du är min värld, min sanning. Här är den djupaste hemlighet ingen vet. Här är roten till roten... och himlen över himlen i ett träd som kallas livet... som växer högre än själen kan hoppas... eller minnet kan dölja. Jag bär ditt hjärta. Jag bär det i mitt hjärta.

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Johanna

gud va fint skrivet!

2009-01-16 @ 14:24:02

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback