11/1-09

I could be whatever you want, You just tell me what you want... and I'm gonna be that for you

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Marica

Hej.

Vill du ha en ny design? Var med och tävla på nittonhundra88.

mvh

Marica

Jag heter: Anonym

Hejsan, på gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker så som hm,kicks, nelly.se m.fl. Du kan även få gratis biobiljetter eller trisslotter. Bara genom att enkelt samla poäng kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka på denna länken för att bli medlem och få 50 poäng direkt. Glöm inte heller att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Ha en bra kväll:)

2009-01-11 @ 19:56:17
Jag heter: mickan

fin blogg



kolla gärna www.klojs.blogg.se

2009-01-11 @ 20:07:10
URL: http://klojs.blogg.se/
Jag heter: mickan

fin blogg



kolla gärna www.klojs.blogg.se

2009-01-11 @ 20:07:23
URL: http://klojs.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback