what time is it?

åh, va underbart!
Kom alldeles alldeles precis hem och gick direkt in i rummet, klädde av mig, satte upp håret och kröp ner i sängen.
Efter en otroligt lång och jättemysig kväll, men gud... det tar på krafterna att springa ute i den här kylan, ni andra som ligger och sover just nu kanske inte vet att det snöar! jag blir lika besviken varje gång det börjar snöa... där sprang jag, i mina stövlar, skinnjacka och min lilla pälsväst och trodde på riktigt att jag skulle svimma... usch, jag gillar inte alls snö och kyla. eller jo... i måttliga mängder.
sen, tänk er the perfect picture som jag tror alla tjejer drömmer om nån gång, man ligger framför en brasa på en mysig filt med massa kuddar och lyssnar på mysig musik, och kanske kramar på någon man tycker liiite extra om. DÅ är det ju såklart okej om det snöar lite.
sen kan jag gå med på att säga att det är okej med massa snö om man får åka scooter! wihoo...
nej, nu ska jag sova, söndag är ju också en dag som säkert har nått trevligt att erbjuda :)



HAHA oj oj oj då, va har vi här? en BILD, det var länge sen :)
här har ni mig, mitt i våren tänkte jag säga, fast det är i i höstas, men... solen skiner lite i alla fall och det finns ingen som helst snö!


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback