Vinterviken

Idag började kl 8 men hade halvstudiedag så jag hade bara min förmiddagslektion och slutade klockan 11.
Jag åkte hem och skulle egentligen ha åkt och kollat på tapeter till mitt rum hade jag tänkt, men så blev det inte. Jag kollade lite på tv. tog det lugnt och sen somnade jag på min säng.
Mamma kom in och väckte mig, jag kommer säkert inte kunna sova senare för att jag redan sovit nu.
När hon väckte mig hade hon i alla fall tänt ljus i hela badrummet och ordnat ett varmt bad till mig!
UNDERBART, precis vad jag behövde.

Jag har ätit lite middag och kollat på filmen Vinterviken. den svenska filmen som handlar om en kille som heter John-John som spelas av David Tainton som räddar en liten tjej när hon håller på att drunka. Pappan bjuder hem honom och hans kompis till deras lyxvilla. John-John träffar deras äldre dotter Elisabeth och blir såklart kär på en gång.
faktiskt en riktigt bra film tycker jag... och han är sååå snygg!


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback