Elinah i tvättis

jag ligger just nu och pratar med Elinah i telefon, stackaren är nere i tvättstugan och kämpar med tvätten och har kastat in sina skor i maskinen, och dom har alltså blivit blöta men hennes tanke var att dom bara skulle snurra (?) lite haha.
och samtalet låter såhär...

"hur gör jag nu då? ska jag prova en annan knapp?" - Elinah
"ja du kan liksom inte göra det värre så testa en annan" - Jag
"jaaa, jag testar en annan.... men asså fattar den trögt? efterbliven åååh men hur väljer man den här då, va e det här för litet märke?" - Elinah
"vad tryckte du på nu???" - Felicia
"neeej nu kommer det vatten igen!" - Elinah

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback