this love has taken all of my energy

idag är det fredag och jag har sovit bort hela dagen. åh jag tycker det är så jobbigt när man inte kan sova på hela natten så vaknar man och kollar på klockan och så är dygnet heeelt vänt.
just nu är jag ensam hemma och allt känns så tråkigt, suck.
Jag tänkte att jag kanske skulle ta och åka till min kusin idag, var ett tag sen jag var där nu... men som sagt, jag har sovit bort halva dagen och tiden går och jag har faktiskt ingen ork att göra så mycket.

imorgon ska familjen bort till några vänner, tanken var att jag skulle följa med dom men jag får se vad jag har lust med.
pratade med elinah och jag kanske skulle träffa henne, sandra och jessie.
jaja, ska ringa henne sen och se hur det blir.

Pratade med Kevin igår, och vi bestämde att vi skulle ses nu i helgen/veckan eftersom vi pratat om det så länge men det har inte blivit av... han sa att lördag/söndag funkar bra för honom nu i helgen. så jag måste försöka planera min tid lite nu.
framför allt måste jag ta och fixa till mig lite nu och få lite energi. för det är väl så att om man bara ligger i sängen i sina myskläder och lyssnar på lugna mys låtar orkar man liksom inte så mycket...
men släng på en skön uptempo låt och fräscha till mig lite så tro mig, då är jag på gång igen - försöker i alla fall!


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: linnea

låter som en god idé med upandgo-musik =) trevlig helg!

Jag heter: Emmelie

fin blogg :)

2009-02-20 @ 21:28:37
URL: http://twwinie.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback