fashion and shoes



Äntligen börjar solen komma fram och det blir allt ljusare ute. Snart hoppas vi att vi får vår och sommar. Och då sätter man ju gärna på sig lite fina klänningar! Här är några av mina favoriter just nu som jag bara älskar!





Klänning från Marchesa



Klänning från Temperley London



Klänning från Roberto Cavalli (på bilden med underbara skor från Jimmy Choo)



Diane Von Furstenberg



Klassiskt svart också ifrån Roberto Cavalli



Och så den här härliga klänningen som är från Marchesa

Jag tycker att det är riktigt fina klänningar, vissa passar utmärkt för massa olika tillfällen och några är lite finare om man ska göra något speciellt eller om man ska på middag/till fest.
Sen kan jag inte låta bli och tipsa om några sko favoriter... sko älskare som jag är! hihi
klicka på skorna för att göra bilderna större :)
på listan har vi skor från Jimmy Choo, Christian Louboutin, Yves Saint Laurent, Go Jane & Fendi.
Jimmy ChooYves Saint Laurentgo janefendi

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback