sandaler



åh herregud, jag kan inte sova... så vad gör jag? inte försöker jag sova i alla fall.
Jag lyssnar på musik och kollar på FASHION! oh yes... för övrigt vill jag bara säga att jag älskar låten One wish - Ray J.
men tillbaka till mode. Igår började det ju snöa här i stockholm. vilket inte stillade min längtan efter vår och sommar utan det fick mig bara att hoppas på att vi slipper snön nu snart! så nu håller vi tummarna för att det inte blir mer :)
Jag tycker om mina UGGs som jag bott i hela vintern otroligt mycket, men... jag älskar söta små sandaler och lite sommrigare skor, ballerina skorna! åååh. Som sagt så låg jag och kollade lite på mode, och som den sko älskare jag är hittade jag masas skor och sandaler! jag hittade några favoriter och nu ska ni få se dom.

YSL medallion suede sandal

1. Guldig sandal med pärlor och stenar från Giuseppe Zanotti.
2. Jättesöta sandaler från Stella Mccartney med körsbär på.
3. Fina sandaler från Yves Saint Laurent i en riktigt fin färg som är super när man är brun.
4. En ganska enkel men otroligt snygg svart sandal från Jil Sander.


ja... skor, i could go on forever.
när jag vaknar och tar mig upp ur sängen så ska jag ta och visa er lite flera favoriter. sen ska jag börja leta lite saker inför sommaren! åååh va mysigt. lääängtar, så nu måste jag sova.

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Emmelie

tack.

Jag heter: Elias

haha, snygg blogg. Du är som en bra förebild för mig i bloggvärden!

2009-02-24 @ 21:15:31
URL: http://eliascoola.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback