Make up store fest på Ambassadeur!

Spontanitet är otroligt roligt!
Jag åkte hem efter skolan och var beredd på en lugn och skön hemmakväll, men då blev det inte!
Mamma ringde mig och frågade om jag hade lust att gå på Make up store's fest som dom hade på ambassadeur ikväll.
Temat ikväll var fruitylicious! vilket också är namnet på deras nya kollektion som kommer :)
Dresscoden var att man skulle klä sig färgglatt! så för min del blev det en snygg grön klänning!
Det bjöds på gratis drinkar hela kvällen och det lottades ut exklusiva presenter, solglasögon från pucci, mobiltelefon, mm.
När man gick fick man såklart med sig en goodiebag med deras senaste parfym fruidelicious som doftar fantastiskt gott, friskt och fräsha frukter. Man fick även lite smink, nagellack, fazer tutti frutti naturals godis, tuggumin, en film, krämer och massa andra saker. och! man fick Make up stores egna tidning där det visas olika sminkningar och man får otroligt bra tips - tidningen finns även att köpa i butik :)

Nu ska jag sova lite. Godnatt, hoppas ni haft en bra dag!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback