fascinerade byxor!

inloggningen här på blogg.se har bråkat lite med mig senaste dagarna, därför blir det inte så mycket skriverier här. det ser för övrigt lite annourlunda ut nu när jag ska skriva inlägg... jaja. Idag var jag i skolan och det gick bra, förutom att jag inte sov en blund inatt. men det gick oväntat bra och jag var någorlunda pigg i alla fall, såg nog mest trött ut. på rasten fick jag för mig att jag skulle trycka ner mig själv i ena benet på ett par stora byxor... ajo jag fick plats och jag gick runt lite och kämpade på med mina små fötter. gick ganska fort tycker jag ändå med tanke på hur tajt byxbenet satt runt anklarna. anledningen till att jag förklarar det här är för att ni ska förstå att det resulterade i att jag höll på att ramla x antal gånger men lyckades hålla mig uppe tills några killar i min klass springer mot mig för att fälla mig. och då valde jag helt ankelt att sätta mig ner själv och det fick min stackars lilla rumpa lida för... very foolish. hela situationen var ganska onödig, men numera kan man ju kalla mig för trendsetter! två andra tjejer i klassen bestämde sig för att pröva på samma sak, men det blev för stor påfrestning för byxorna och dom sprack. som tur är befann jag mig inte i byxorna då dom sprack så det kan inte skyllas på mig! oj så lätt det är att flyga iväg med fingrarna på tangentbordet och påbörja en bok i ett blogginlägg. jag har påpekat för min mamma en gång att hon skriver ganska långa inlägg... kan det va så att jag påverkats lite? eller så är det bara att jag har varit en dålig såkallad bloggare, vilket jag egentligen inte skulle kalla mig för, som har varit dålig på att uppdatera. lite konstigt att min kompensation för det blev ett långt inlägg om dessa byxor, och inte ens en bild får ni på hur dumt det såg ut! aj aj aj... bad blogger! hahahaha... det finns så mycket att berätta och jag skriver fortfarande på det här inlägget, borde markerat texten och tryckt på delete för länge sen men nu är det lite för roligt för att göra så. imorgon ska jag blogga mera, då ska jag skärpa till mig :P godnatt!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Anna Book

Hahahahaha, där ser du hur LÄTT det är att skena iväg!!!



Vill bara säga att du skriver väldigt målande man ser det liksom framför sig även om en bild hade varit sjukt kul ;)

Dessutom så blir man varm och glad av det som du skriver. Kommer att läsa mer så kom igång nu så kan jag länka från min blogg till din sen hahaha.

Jag älskar dig min vackara ängel!!!



Puss mamma.

Jag heter: Simon Berg

Felicia är den bästa&söta!

2009-02-19 @ 20:05:16
URL: http://markets.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback