So baby dont worry, you are my only. You wont be lonely, even if the sky is falling down...

Idag började skolan... det började väl helt okej och sen blev det jobbigt när i princip halva klassen blev tvugna att byta klass (pga inrikningar osv). Det va väldigt tråkigt.
Va bara där i en timme och slutade kl 11 så då åkte jag hem, bytte om och sen åkte jag in till stan lite senare för att gå på bio med Elinah. Vi såg filmen L.A gigolo. Bra men jag gillade inte slutet.

Juste! skulle gick över ett övergångställe då två killar cyklar förbi och den ena ropar "eeey" jag tittar bak och undrar vad det va för idiot på cykeln och kopplar inte direkt men sen insåg jag att idioten var ingen annan än Nikitas! Han smsade igår då han kom hem ifrån Grekland... haha, jag sprang ut i gatan och kramade honom, blev faktiskt jätteglad över att se honom :)

Nu ska jag strax sova, är väldigt trött faktiskt och jag måste orka upp imorgon. Ligger på sängen och lyssnar på min nya favoritlåt "down" men Jay Sean och Lil Wayne. ÄLSKAR DEN. Jay Sean har även en annan låt som heter stolen som jag verkligen gillar. Så dom kan jag verkligen rekommendera!
puss på er


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback