The rain is falling now

Hello hello
Igår var jag hemma hos Yasmin som fyllde 19 år, vi åt middag och tårta tillsammans med hennes familj. Det var supermysigt. Var även och shoppade lite med Lena och Lollo igår på dagen.
Jag köpte en ny almanacka och lite pennor till den och så köpte jag en kuvertväska från Marc Jacobs. 
Riktigt snygg var den, får lägga upp bilder på väskan sen. Lollo sov borta igår kväll och Alla andra är borta, Mamma och Roberto jobbar och Lena tog barnen och åkte till vänner. Så just nu är jag ensam hemma. Det är ju ganska dåligt väder och senare idag ska jag till Linda och fixa håret, ska till Pappa och hämta en skiva till datorn som man kan plugga sitt körkort på också. Så jag har faktiskt funderat på om jag ska ta och åka in till stan redan nu och kolla lite. Får se hur jag gör. Har fått massa frågor nu igen och jag ska försöka svara på några lite senare. Beror på vilken tid jag blir klar ikväll, Mamma ska nämligen också fixa håret senare så jag kommer nog va med då.

nu ska jag i alla fall klä på mig och ringa Lollo och kolla när hon kommer hem osv.
puss!


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Marie Munther

Hej vännen!



Vet du hur söt du är Felicia? Du verkar vara en sådan mysig tjej tycker jag och lik mamma är du som ett sött bär. Vilken fin 18 - årsdag du fick och många presenter också. Precis som det ska vara när man fyller år.



Hur har du det nu efter förlusten av mormor? Tänkerp på dig ska du veta. Vet du att jag har gjort en hemsida till minne av min lilla mormor som dog i KOL för 4 år sedan. Kolla här om du vill:
http://www.freewebs.com/eriamunther Har också gjort en hemsida till minne av min mamma som dog för bara två månader sedan. Kolla här om du vill: http://marithamunther.webs.com Jag skriver också blogg och mycket om min sorg och saknad efter mamma. Läs gärna i bloggen om du vill. http://marisans.blogg.se



Igår la jag in en bild på min mammas vackra gravsten som äntligen kommit på plats. Hon ligger på Skogskyrkogården och jag besöker henne minst en gång i veckan. Brukar faktiskt cykla dit för jag bor så pass nära.



Hoppas det blir en fin begravning av din mormor den 18 augusti. Ska verkligen tänka på er och en liten hemlis bara dig och mig i mellan, så har jag faktiskt satt in en liten minnesgåva till hjärt och lungfonden till minne av din mormor och min mamma. Ingen stor slant men lite är bättre än inget. Ni kommer få ett kort på begravningen via begravningsbyrån om det. Har inte berättat detta för din mamma så säg inget är du gullig. Tänkte att det skulle bli en lite överraskning. Fick föresten träffa din mamma på Grönan för några dagar sedan och det var ett fint möte. Bild på mig finns i din mammas blogg. Du har en underbar mamma. Var rädd om henne. Var rädd om dig själv också.



Du är värdefull och unik.



Stor varm kram Marie

2009-08-14 @ 16:09:26
URL: http://marisans.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback