pusssssss

Hello hello :) ska ta och packa ner lite saker och springa till Yasmin strax!
ikväll ska vi till Royal, Kim och Bryan ska uppträda på royal ikväll så vi ska dit och kolla på dom, men innan ska vi föra hemma hos Yasmin och sjunga lite singstar haha.
Senaste veckan har jag shoppat massor och idag var inget undantag. Har köpt en snygg svart liten tubklänning som jag ska ha ikväll, har även köpt en ny jacka från Zara, ska lägga upp bilder imorgon tänkte jag. Men jag har 2 saker jag vill visa...
Jag älskar Dior's produkter, dom är fantastiska! deras smink känns lätt, luftigt och fräscht... det känns inte som ett tjockt lager som lägger sig. Så idag köpte jag Deras Dior Bronze brume de poudre som är som ett solpuder som man sprayar på, den är grym och finns i 2 olika nyanser, en lite ljusare och en lite mörkare nyans. Appliceras väldigt lätt och kan arbetar ut lite med en borste :) den är verkligen toppen!
sen köpte jag ett litet kit med deras Diorshow Iconic mascara, den är GRYM! ger mycket volym, separerade och långa fransar och absolut inga klumpar. det är ett till plus att deras produkter är lätta att jobba med och väldigt dryga. deras puder håller t.ex. väldigt länge.
i mitt lilla Kit fick jag även ett Dior addict läppstift som var i en jättefin nyans!
Kitet kostar 275 kr och Sun powder sprayen kostar 510 kr.


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Evelina

Hejsan!

Du har en underbar blogg och verkar vara en underbar person!

Jag tycker också att ni i book familjen verkar vara heeeeelt underbara hoppas verkligen att ni mår bra även fast än sorgen är oerhörd och jag beklagar verkligen!

Men jag är en tjej på 14 år som undrar om din tapet med mänster på i bakrunden om den finns med guld mönster och jag undrar vart tapeten är köpt?

Jag hoppas verkligen på svar för att jag ska tapetsera om skulle så gärna vilja ha något liknande sådär har letat jätte länge!

Snälla svara!



Kram på er och hälsa alla och ha det så himla bra!

Ps. Hälsa dina kompisar att dom också har oerört bra bloggar!

2009-08-18 @ 19:51:29

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback