And even though it's different now, You're still here somehow...

Hej på er!
ledsen att jag inte skrivit på hela helgen.
i fredags började vi kvällen med drinkar, champagne och singstar hemma hos Yasmin. sen åkte vi in till Royal där Kim och Bryan uppträdde. det var riktigt kul att se killarna live in action och dom var grymma... lite tråkigt att Marcus inte var med bara eftersom han är i sunny beach, men men, det blir nästa gång! Lucas och några andra var också på royal så det var en trevlig och lyckad kväll.
Lördagen åkte jag hem till Jannica, vi hade jättemysigt och pratade non stop sen sov jag över där och igår åkte vi hem till mig. Jannica stannade här och åt middag.
Idag har jag bara tagit det lugnt, ska ta en dusch snart och åka till pappa... Linda hade lite hårprodukter till mig som jag ska hämta, så jag kommer stanna där och äta middag också tror jag. krama lite på pappa och Linda och pussa på tiger.
Ska ändå försöka komma hem tidigt ikväll för jag vill komma i säng tidigt, imorgon är nämligen mormors begravning... det känns så tungt och jobbigt. är lite orolig över hur jag kommer reagera för jag har hållt mycket inom mig nu. och har ju inte förstått att hon är borta...

har förresten fått ganska mycket frågor om mitt lovelife haha... men det tar vi en annan dag, måste göra mig i ordning nu.
ciao!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Eve

Kan du inte visa lite hur ditt rum ser ut :)

2009-08-17 @ 22:28:13
Jag heter: Marie Munther

Gumman



Inte bra att du håller så mycket inom dig. Släpp ut det bara när och vart som helst. Du behöver inte vara rädd för hur du ska reagera idag. man får gråta, man får bryta ihop totalt på begravning. Det är okej att vara ledsen. Hoppas det blir en fin begravning idag. Tänker på er jättemycket.



Stor varm kram Marie

Jag heter: felicia

hejhej, jättefin blogg! allt väl ? :)

2009-08-18 @ 22:05:42
URL: http://feliciapower.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback