that little bit of hope

jag är sjukt trött nu! det har varit en lång dag.
började med skolan och sen åkte jag hem till Pappa och Linda. Jag och Linda tog en bio. Vi såg sommaren med Göran, haha. Hann med att köpa lite saker också... köpte massa hårband och massor med roliga saker till mitt rum. Bl.a. texter på latin som ska upp på väggarna och lite andra småsaker!
Höll på att frysa ihjäl så jag tog ett långt bubbelbad hemma hos pappa också, riktigt skönt!
Men gud, nu glömmer jag ju... jag var och gjorde syntest också och så har jag ansökt om körkortstillstånd.
Som ni hör har jag hunnit med mycket, känner mig ganska nöjd och glad över det också. Var så himla trött imorse och hade verkligen inte lust att göra nått, men jag tog mig upp, ut i regnet, till skolan och gjorde massa saker. skönt!
nu är jag i alla fall väääldigt trött, så jag ska säga gonatt till mig käre vän André, krypa ner i sängen och njuta.

börjar kl 10:30 imorgon, underbart!


(den är inte tagen idag, men det är bättre än ingen bild alls, eller hur?)

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Elinah

Världens finaste stjärnsyster!

2009-08-27 @ 20:40:00

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback