just get back up when it knocks you down

Åh, vilken jobbig dag det har varit. Vaknade och försökte säga godmorgon till Yasmin och märkte att jag hade ingen röst. jag tror jag tappade den ute igår. Ont gjorde det i halsen också och jag hade världens hosta.
Jag och Yasmin tog det ganska lugnt och nu har jag precis kommit hem från närakuten, var och ordnade recept på hostmedicin.
Igår satt vi ute på Pekis gård och grillade och sen gick vi ut ett tag. Ikväll får det bli lugnt, hade tänkt haka på killarna ut ikväll men nej nej nej. så kul ska jag inte ha, jag måste ju bli frisk! Så nu ska jag slänga mig i bilen och åka till närmsta apotek och köpa en STOR flaska hostmedicin och kurera mig lite...
På fredag kommer Kim, sorry mena KKV uppträda på royal, det vill ni inte missa!



här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Ellen

Åh vad snyggt hår du hade, alltså så där fylligt och lockar :) Så snyggt!

Jag heter: ninx

Hej felicia..jag gillar också ditt hår!..otroligt vackert!..kan du inte beskriva hur du gör för att få det så??..vad andvänder du för locktång etc. Visa gärna bilder.Kan du göra det på dig själv eller tar du hjälp?



tack för kul blogg.

2009-08-09 @ 12:31:15

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback