english lesson

Hej!
Mitt internet hemma strular extremt mycket, passar därför på att skriva medans jag är i skolan :)
Igår mötte jag upp Jannica och vi gick först och åt middag och sen blev det en kort fika på Alberts, sen gick vi hem till Philip, tänkte bara va där en liten stund men vi va där bra mycket längre och kollade på en film.
Nu har jag engelska lektion men jag slutar om ett tag, då ska jag åka in till stan och försöka fördriva tiden tills Jannica slutar på jobbet kl 7. Blir middag och fika idag igen haha...
Ska försöka boka kryssning ikväll också! så jag hoppas verkligen att våran granne kan komma till oss och hjälpa mig så mitt internet kommer igång.
ska försöka hinna lägga upp bilder på lite saker som jag och Linda fått också...
mycket att göra, lite tid.
men nu ska jag skriva lite om mig själv och vad jag tycker om Engelska, i like it very much!
äntligen något jag är bra på! matten tidigare idag gick lite sämre... haha

som sagt, försöker slänga upp bilder sen!
puss och kram


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback