ego

Hej allihopa!
igår kväll hade jag och Yasmin bestämt oss för att bara ta det lugnt. men så blev det inte!
vi satt på café 60, klockan var väl 23 när det ringde på Yasmins telefon och hennes vän Servan undrade om vi ville ut. David hade även ringt och ville att vi skulle ut. Så vi bestämde oss för att åka hem och byta om. vi var inne i stan vid 00:40 igen och så gick vi till EGO bar för att möta Yasmin syrra och Servan. David var på laroy och ringde stup i kvarten och tjatade om att vi skulle komma dit, men så träffade jag Bryan och Kim och några andra gamla vänner. vi hade med andra ord väldigt trevlig där och var kvar tills det stängde. då gjorde vi sällskap med grabbarna och gick till Kungsgatan och mötte upp David. jag och yasmin va hemma nån gång efter 4 och lyssnade lite på musik och sen gick vi bara och la oss.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... just nu är jag ensam hemma och sitter och väntar på Philippa som ska komma hit en stund. Känner att jag har lite ont i halsen, måste ta det lugnt och vila lite idag för på Måndag fyller Yasmin år men vi ska fira henne imorgon! kommer bli jättemysigt. Först blir det grillning och sen utgång... måste försöka hitta något att ha på mig imorgon!

har haft lite strul med datan och därför har ni inte fått bilder från min födelsedag, men det kommer!
puss på er

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Nilufer

Hej!

Verkligen en bra och nice blogg du har =)

Hoppas allt är bra med dig, Kram<3


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback