Cheers to life and good friends!

hej på er!
till och börja med så är det många som frågar hur jag gör mitt hår, om jag gör det själv osv.
jag använder mig utav en locktång och jag gör det på mig själv, det kan va lite svårt innan man får in snitsen. förut gjorde jag aldrig själv för jag hade inget tålamod. men jag kan dokumentera med lite bilder nästa gång så får ni se hur jag gör! :)
Igår kväll skulle jag ju bara va hemma. men så pratade jag med min barndomsvän Tristan som undrade ifall jag och Yasmin ville träffas ett tag. så vi åkte in till stan och satt på EGO bar ett tag och snackade. sen gick vi till Village där jag träffade mamma och hennes vän Denise! haha. Så vi var på Village ett tag och sen åkte vi hem.

Idag har vi ett kamerateam här hemma som ska filma, vad dom filmar för kan jag inte avslöja.. men förhoppningsvis kommer det bli riktigt bra och ett roligt projekt! :)
nu ska jag väcka Yasmin som vilar lite på min säng.
vi hörs senare :) puss


lockaaaaaaaa


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Anonym

Bilderna från din 18 års fest!!! please

2009-08-09 @ 16:46:22
Jag heter: Anonym

vad är namnet på din locktång??..pris ca? tack

2009-08-10 @ 18:10:18

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback