bilder kommer!

ligger i sängen med Yasmin just nu och myser! vi har druckit Mojito och lyssnat på musik... skulle anta att det blir en film snart! jag har inte hunnit blogga så mycket. i torsdags fyllde jag 18! och på fredagen var det fest. vill tacka alla mina vänner som kom! jag väntar på att få massa bilder skickade till mig och sen ska jag lägga upp maaaaassor med bilder så ni får se!
pratar även med
Mergim i telefonen som skriker "hallå??" och undrar varför jag inte säger något... så jag ska prata lite mer med honom och sen ska jag krama på Yazzifizzle.
puss på er


jag i limon påväg ut :)

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback