Vanilla & Smoke

im back again, jag blir bättre och bättre. 
vill faktiskt tipsa er om en eyeliner. den kommer ifrån make up store och den är riktigt snygg. den heter "smoke".
jag brukar använda den att rama in ögat med istället för helt svart för det blir inte lika hårt. om ni förstår vad jag menar, det blir lite mer smoky, sjukt snyggt. på bilden ser den däremot väldigt grå ut, blir lite mörkare runt ögat. så det tycker jag absolut att ni ska testa! 
det finns ju många som tycker om att använda vit eyeliner under ögat, vilket ger illusionen av ett större öga... till er skulle jag vilja rekommendera att använda en benvit penna istället, då vitt kan bli lite för ljust. Benvitt ser lite mjukare ut. och då vill jag rekommendera eyelinern "vanilla" som är met benvit lite åt det ljusgula hållet... ser riktigt fräscht ut faktiskt :)



här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback